اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

پیام تبریک مدیر کل اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی

سید حسین سادات موسوی مدیرکل محیط زیست استان یزد طی پیامی فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد: متن پیام به شرح ذیل می باشد:

روابط عمومی چکیده تمام نمای نهاد ها و سازمانهای دولتی و خصوصی می باشد که اقدامات آن توجه افکار عمومی را جلب نموده و مخاطبان را همگام و همراه می سازد تا بهتر بتوان به اهداف در نظر گرفته دست یافت.

 

هفته ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا در راستای هم آوایی و تثبیت روابط بهینه فردی و اجتماعی ،گامهای اساسی برداشته و با تلاش در مسیر بومی سازی روابط عمومی بر اساس فرهنگ اسلامی و ایرانی خود ، تحولی شگرف در اثر گذاری این رشته نوپا ، باعث شویم.

لذا بدینوسیله با گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی ، زحمات  همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی را ارج نهاده و موفقیتشان را  ا ز خداوند منان مسئلت می نمایم.

کسب مقام دوم تیم فوتسال اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد در آستانه هفته تنوع زیستی

تیم فوتسال اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد در بین مسابقات فوتسال ادارات که در آستانه هفته تنوع زیستی برگزار شده بود رتبه دوم را کسب نمود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته تنوع زیستی یک دوره مسابقات فوتسال ادارات با حضور 16 تیم در شهرستان مهریز برگزار گردید که در این رقابتها اداره محیط زیست استان یزد توانست مقام دوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

کارکنان روابط عمومی محیط زیست شهرستان مهریز به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند

جمعی از مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان مهریز در اولین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورای حسینی یکی از فرماندهان سپاه با بیان خاطراتی از شهدا ،درباب فضیلت آنها سخنانی ایراد نمود و با بیان اینکه در برهه حساس کنونی ما باید تابع ولایت و رهبری باشیم خواستار استفاده از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در کلیه امو رشد. درپایان با اهدا شاخه گل و  قرائت فاتحه به مقام دو تن از شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد واحد مهریز  ادای احترام شد.

پیام فرماندار مهریز به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

فرماندار مهریز به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت، آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ،سید محمد رستگاری در این پیام آورده است :

«روابط عمومی ها» جایگاه و نقش اساسی درارزش گذاری و اعتباردهی به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ایفا می کنند و ارتباط میان مردم و مدیران را به نحو شایسته‌ای برقرار می‌سازند. به عبارت دیگر، رابطه دو سویه ملت و دولت در سایه فعالیت‌ها و انجام تکالیف سازمانی روابط عمومی‌ها تجلی می‌یابد و اهداف، رویکردها، مسئولیت‌ها، حقوق و وظایف دولت‌ها در قبال اقشار مختلف جامعه به طور عام و خدمات و ماموریت‌های ویژه سازمان های مربوطه را به طور خاص منعکس می کنند ادامه مطلب ...

حضور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز در برنامه زنده تلویزیونی صبح یزد

در راستای تفاهم و همکاری فیمابین اداره کل حفاظت محیط زیست استان و صدا و سیمای مرکز یزد جهت ارتقاء فرهنگ عمومی حفاظت از محیط زیست بنا به دعوت صدا و سیما تیموری رئیس اداره محیط زیست شهرستان مهریز و دو نفر از محیط بانان زحمت کش در برنامه تلویزیونی صبح یزد حضور پیدا نمودند.

تیموری در این برنامه تلویزیونی در راستای اهمیت حفاظت و مشارکت مردم در حفظ محیط زیست مباحثی را مطرح نمود و خواستار مشارکت اقشار مختلف مردم دراین زمینه شد که با استقبال مجری و تهیه کننده برنامه قرارگرفت.

خاطر نشان می گردد دراین برنامه 2راس بره میش کوهی چند روزه  که تحویل اداره محیط زیست شهرستان خاتم شده بود بعنوان الگوی مشارکت مردم با محیط زیست به نمایش درآمدند.