اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

حضور سرکار خانم ابتکار در منطقه حفاظت شده کالمند بهادران

بمناسبت هفته محیط زیست معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه تنی  چند از معاونین خود در معیت استاندار ومدیرکل ومقامات محلی ضمن بازدید از منطقه حفاظت شده کالمند بهادران افطار را در محل پاسگاه محیط بانی کالمند در کنار محیط بانان صرف نمودندو از نزدیک در جریان مشکلات مامورین قرار گرفتند.در حاشیه این مراسم از مسئولین قرق های اختصاصی حیات وحش در استان و رئیس اداره شهرستان ویکی از محیط بانان شهرستان تقدیر به عمل آمد.در پایان خانم ابتکار از مجموعه باغ آهوی شهرستان نیر بازدید نمودند.

پیام فرماندار مهریز به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

فرماندار مهریز به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت، آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ،سید محمد رستگاری در این پیام آورده است :

«روابط عمومی ها» جایگاه و نقش اساسی درارزش گذاری و اعتباردهی به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ایفا می کنند و ارتباط میان مردم و مدیران را به نحو شایسته‌ای برقرار می‌سازند. به عبارت دیگر، رابطه دو سویه ملت و دولت در سایه فعالیت‌ها و انجام تکالیف سازمانی روابط عمومی‌ها تجلی می‌یابدولذا این بخش مهم وتاثیرگذار دردستگا ههای دولتی توفیق دارندتا اهداف، رویکردها، مسئولیت‌ها، حقوق و وظایف دولت‌ها در قبال اقشار مختلف جامعه را به طور عام و خدمات و ماموریت‌های ویژه سازمان های مربوطه را به طور خاص درسطح جامعه منعکس نمایند

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را  به مدیران، کارشناسان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی  بویژه همکاران عزیزدرسطح ادارات دولتی شهرستان مهریز که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی و با درایت در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.

باآرزوی سربلندی ملت بزرگ ایران در انتخابات  مهم و سرنوشت ساز 29 اردیبهشت ماه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی  شهر و روستا ،توفیق روز افزون همه فعالان عرصه روابط عمومی را از خداوند متعال خواهانم .

ثبت اولین زایمان گورخر در سال جاری

اولین زایمان گورخر ایرانی در سایت تکثیر وپرورش گور خر (گوراب ) ثبت شد.

برگزاری دوره آموزشی کاربردهای ژنتیک در حیات وحش

این دوره آموزشی  با همکاری اداره کل و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان  مهریز در محل پردیس شکیب برگزار شد هدف از تشکیل این دوره آشنایی کارشناسان و مامورین اجرایی با چگونگی نمونه برداری صحیح از گونه های حیات وحش در طبیعت جهت بررسی DNA و چگونگی پراکنش آنها می باشد.دراین دوره کارشناسان ومامورین اجرایی از اداره کل وشهرستانهای مهریز و ابرکوه وتفت حضور داشتند.

در ابتدای جلسه آقای تیموری ضمن گرامیداشت سوم خرداد و معرفی جاذبه های شهرستان مهریز به ارائه گزارشی از وضعیت حیات وحش شهرستان پرداخت. در پایان شرکت کنندگان در دوره از باغ آهوی شهرستان بازدید نمودند.