اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

دستگیری شکارچی غیرمجاز در مهریز

به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز سه شکارچی غیرمجاز طی یک عملیات در منطقه حفاظت شده کالمند بهادران دستگیر وضمن کشف سه لاشه شکار ،یک اسلحه مجاز ویک جلد دوربین چشمی  از انان ،جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

نشست مدیر کل محترم دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست با محیط بانان منطقه حفاظت شده کالمند بهادران مهریز

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد،از برگزاری نشستی با حضور مدیرکل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست با محیط بانان منطقه حفاظت شده کالمند بهادران شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره  حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز، مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از سایت گوراب در استان یزد، نشستی را نیز با مامورین منطقه حفاظت شده کالمند بهادران مهریز داشتند که در این نشست صمیمانه مشکلات محیط بانان بررسی و مشار الیه ضمن ارائه توضیحاتی از نزدیک در جریان مسائل اداری و فعالیتهای حفاظتی محیط بانان قرار گرفت و قول مساعد دادند تا در گزارش تنظیمی که به سازمان ارائه می دهند موارد را مطرح نموده و به مراجع ذیصلاح در سازمان مرکزی نیز انعکاس دهند. این نشست قریب به 2 ساعت طول انجامید.

بازدید رئیس و پرسنل اداره حفاظت محیط زیست مهریز از آسایشگاه سالمندان

به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریزدر فرهنگ اسلامی، خانواده، کانون خوشبختی، آرامش، غم زدایی و تغذیه عاطفی انسان­‌هاست. سالمندان، ستون‌­های استوار خانواده‌­ها هستند و پایدار ماندن و آفت زدایی از خانواده وابسته به پاس داشتن حقوق و حرمت آنان است .

از این رو به مناسبت هفته تکریم سالمند، رئیس و جمعی از پرسنل اداره حفاظت محیط زیست مهریز از آسایشگاه سالمندان این شهرستان بازدید و از نزدیک با سالمندان صحبت نمودند.

 در این بازدید ابتدا ابویی مدیر مرکز پس از خیرمقدم گفت: اگر امروز ما به سالمندانمان احترام نگذاریم، از خردسالان و نوجوانان در آینده چه انتظاری داشته باشیم که با سالخوردگان و خود ما با احترام و تعظیم و تکریم، برخورد کنند. آنان از ما می آموزند پس بدانیم فرهنگ را چگونه به آنان می‌­آموزیم و گفت باید در این راستا همه افراد جامعه دست به دست هم بدهیم و برای حمایت از این سالمندان تلاش های لازم را انجام دهیم .سپس وی ایجاد تور گردشگری به نفع سالمندان را پیشنهاد نمود.

تیموری رئیس اداره محیط زیست شهرستان مهریز هم در این بازدید افزود: امروز باید اقداماتی جدی  برای تامین نیازهای سالمندان  همچنین برای آماده سازی نسل آینده برداشته شود و اگر سالمندان جامعه از وضعیت روحی و جسمی مناسبی برخوردار باشند، برکات زیادی را برای جامعه خواهند داشت.

در پایان رئیس اداره محیط زیست شهرستان مهریز نیز در راستای ایجاد تورگردشگری به نفع سالمندان اعلام آمادگی کرد  و گفت این اداره از تمام ظرفیت های خود در این زمینه استفاده خواهد نمود.