اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

دستگیری متخلفین شکار و صید در شهرستان مهریز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز از دستگیری 2 نفر متخلف شکار در کوه خیبر واقع در منطقه دامگاهان و روباز آن شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره  حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز، مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز طی گشت و کنترل منطقه روباز در تاریخ 28 فروردین ماه سال جاری پس از شنیدن صدای تیر با همکاری قرق بانان و همیاران و جوامع مردمی منطقه را تحت نظر قرار داده و پس از حدود 11 ساعت گشت زنی در محل و طی دو مرحله تعقیب و گریز موفق به شناسایی و دستگیری 2نفر شکارچی غیر بومی متخلف شدند که در حین عملیات یکی از متخلفین با مامورین درگیری داشت و نیز از آنان آثار ناشی از شکار 4 راس کل وحشی به همراه ادوات شکار کشف و ضبط  و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات ذیصلاح شدند.
لازم به ذکر است منطقه روباز یکی از مناطق قرق مصوب سازمان حفاظت محیط زیست کشور می باشد که از لحاظ پوشش گیاهی و  گونه های جانوری دارای وضعیت مطلوبی می باشد و این منطقه در حدود 2  کیلومتری منطقه حفاظت  شده کالمند بهادران شهرستان مهریز واقع شده است.

شرکت در مراسم ختم امام جمعه فقید شهرستان

پرسنل اداره محیط زیست شهرستان با حضور در مسجد جامع ولیعصر در مجلس ختم امام جمعه فقید شهرستان شرکت نمودند.

دستگیری متخلفان شکار در مهریز

مامورین یگان  حفاظت شهرستان با همکاری همیاران  طی گشت وکنترل  پس از مشکوک شدن به راکبین موتورسیکلت  و طی یک عملیات تعقیب وگریز موفق به دستگیری 2نفر متخلف شکار در روستای ثانی آباد شدند که از آنان آثار شکار آهو شامل یکعدد پوست کامل و شاخ کشف و متخلفین جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

جلسه شورای اداری با حضور دکتر اکبری معاونت فنی اداره کل

در ابتدای جلسه مهنس تیموری رئیس اداره محیط زیست مهریز ضمن قدردانی از تلاش پرسنل در سال گذشته از کلیه همکاران تشکر و خواستار حساسیت بیشتر در ایام تعطیلات شد در ادامه دکتر اکبری معاونت فنی اداره کل ضمن تبریک فرارسیدن سال نو خواهان همکاری و همدلی بیشتر مامورین با مردم و جوامع محلی شد.