اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

در یکسال گذشته 25 شکارچی متخلف در مهریز دستگیر شدند

مهدی تیموری در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این افراد بصورت غیرقانونی وارد منطقه کالمند ، بهادران در بخش مرکزی مهریز شده و وحوش و پرندگان نایاب در این منطقه را شکار می کردند .
وی اظهار داشت: محیط بانان با گشت و نظارت در سطح منطقه حفاظت شده و همچنین با همکاری خود مردم نسبت به شناسایی شکارچیان متخلف اقدام کردند .
رییس اداره محیط زیست مهریز خاطرنشان کرد : همچنین در این مدت 13پرونده مربوط به شکارچیان متخلف در این شهرستان تشکیل و برای بررسی و اقدامات لازم و سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند . 
ادامه مطلب ...

تجلیل از محیط بانان جانباز اداره کل حفاظت محیط زیست یزد در هفته محیط زیست

به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و به منظور قدردانی از ایثارگران و جانبازان عرصه محیط زیست در مراسمی با حضور فرماندار میبد، مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد و دیگر مسئولین استان و شهرستان از دو تن از جانبازان اداره کل حفاظت محیط زیست که در درگیری با متخلفان عرصه شکار و صید دچار آسیب شده بودند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

برگزاری دوره اموزشی تغییر اقلیم در مهریز

به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ،درابتدای این رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ضمن خیرمقدم به ارائه گزارش محیط زیست شهرستان پرداخت وبابیان روندروبه رشد حیات وحش شهرستان خواستار مشارکت مردم درزمینه حفظ محیط زیست شد.
درادامه آقای دکتر کورکی نژاد از اساتید دانشگاه یزد بعنوان مدرس دوره به بررسی تغییرات اقلیم ونقش آن درزندگی بشر پرداخت .
همچنین درپایان آقای مهندس اکبری معاونت فنی اداره کل محیط زیست استان طی سخنانی خواستار همکاری بیشتر تشکلهای مردم نهاد درمسایل محیط زیست شد .ضمنا در پایان از NGo های فعال در زمینه محیط زیست باارائه لوحی تقدیر وتشکر شد.