اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز

فراخوان رسانه و محیط زیست با عنوان نگاه سبز

فراخوان

رسانه و محیط زیست با عنوان نگاه سبز

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، این اداره کل  در نظر دارد از بین خبرنگاران حوزه محیط زیست افرادی را بعنوان خبر نگار برتر در این حوزه انتخاب نماید لذا بدینوسیله خواهشمند است فعالیت های انجام شده در بازه زمانی فروردین 92 لغایت اسفند 93 که در زمینه های ذیل می باشد را  جمع بندی و به این اداره کل ارسال گردد تا در مراسم روز زمین پاک  از خبرنگاران برتر تجلیل بعمل آید.

شرایط شرکت کنندگان: 

تمامی خبرنگاران، عکاسان شاغل و یا آزاد استان  یزد که در خبرگزاری های  و رسانه ها ی استان فعالیت می کنند می توانند در یکی از قالب های گزارش، خبر، یادداشت، مقاله، مصاحبه و عکس مرتبط با یکی از موضوعات محیط زیست استان که آثارشان از فروردین  92 در یکی از نشریات به چاپ رسیده و یا در یکی از خبرگزاری ها درج شده است در جشنواره شرکت کنند.

ضمنا" خبرنگاران و مستند سازان صدا و سیمای که گزارش ، مستند،  فیلم و کلیپ تهیه نموده اند می توانند آثار خود را در قالب CD و یا DVD  با درج نام و نام خانوادگی و شماره تماس برروی فایل ارسال نمایند.

یادآوری می شود خبرنگاران فعال در خبرگزاری ها برای ارسال اثر باید پرینتی از صفحه خبرگزاری که اثر ایشان در آن درج شده را به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند. همچنین آثار باید با پست پیشتاز به دفتر دبیرخانه جشنواره ارسال شوند و مفقود شدن آثاری که با پست عادی فرستاده می شوند بر عهده برگزارکنندگان جشنواره نخواهد بود.

عنوان اثر ، نام و نام خانوادگی صاحب اثر و شماره تماس( ترجیحا تلفن همراه) به پیوست آثار ارسال گردد.

مهلت ارسال آثار:

25 اسفند 1393

آدرس دبیرخانه : یزد بلوار دانشجو اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد  واحد روابط عمومی

کد پستی : 8916713319

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.